dimarts, 20 de gener de 2009

PER MOLTS ANYS, MARTA!




Avui la Marta fa anys! Segons ella diu, en fa 18, perque diu que un cop ja has arribat a la majoria d'edat perquè has de canviar de número cada any? Però, evidentment, els porta molt bé!

La Marta i jo ens vam conèixer ja fa molts anys, gairebé 30, a l'institut de Tortosa, on estudiàvem les dues. I, tot i que al principi no ens vam caure gens bé, aviat ens vam convertir en les millors amigues i ho continuem sent fins i tot avui en dia!

Ella per a mi és com una germana, el seu marit com el meu cunyat, i el seu fill com el meu nebot. I ens estimem tots moltíssim i ens veiem sempre que podem, que darrerament i per culpa meva no és gaire sovint, i sabem que sempre que ens necessitem hi sóm, per a fer costat, per a donar suport, per a consolar, per a plorar o per a riure, però sempre disposats els uns per als altres.

Quan l'Oriol, el seu fill, em pregunta quan ens vam conèixer la seva mare i jo, i com és que ell me diu "tia" si la seva mare i jo no sóm germanes, li explico sempre el mateix, que ella i jo ens estimem tant com si fóssim germanes i que, encara que no compartim la mateixa sang, sí que compartim els mateixos sentiments i això és el que ens ha unit tants d'anys i el que ens continuarà unint per tota la vida.

Així que, estimada Marta,

PER MOLTS ANYS I CONTINUA SENT COM ETS!

T'ESTIMO!

2 comentaris:

fantasma ha dit...

padrina Marta fara 18 anys? no mu crec.


rosa

Mònica Subirats ha dit...

no, carinyet, això és el que ella diu, però n'ha fet uns quants més! jajajaja Però nosaltres l'estimem igual, oi?