dilluns, 19 d’octubre de 2009

ELS SHERIFFES A LA MARATÓ COUNTRY DE LLORET DE MAR


Un grupet dels components del grup de country line dance de les Terres de l'Ebre The Country Sheriffes hem anat aquest darrer cap de setmana a la trobada per la marató de country que tingué lloc a un hotel de LLoret de Mar. Els sheriffes vam ballar molt, tant com vam poder, vam riure molt, em confesso culpable de no haver deixat dormir alguns dels nostres companys amb la meva rissa, vam xalar i vam gaudir de la festa i de la bona companyia tant com ho havíem estat esperant des que vam decidir anar-hi cap a finals del mes d'agost.
La nostra mestra, directora, cor i ànima del grup, la Dolors Cañellas, va xalar tant com la resta, com és natural en ella, i va riure, i va ballar i va ajudar, com sempre, a aquells dels nostres que tenien dubtes en alguna coreografia nova o problemes amb la distribució de les habitacions a l'hotel.
Les fotos ja se poden veure al bloc del grup thecountrysheriffes.blogspot.com i realment mirar les fotos et fan venir ganes de tornar-hi! O sigui, que volem una altra festa i aviat!

3 comentaris:

LeGar ha dit...

Senyora Mónica; vostè sempre amb bones i educades paraules fa que les coses siguin suaus, doncs no, que s'assabentin tots: Ho vam pasar de P. M. vam ballar fins a gastar les botes i vam riure fins a destrossar-nos les mandíbules.

LeGar ha dit...

Nota :
P.M. = Perfectament i Meravellosament
(perquè no hagin interpretacionsdolentes jejeje)

Mònica Subirats ha dit...

jajajaja I que conste que jo ja m'he disculpat pel soroll que vaig fer eh? jajajaja Però continuo rient! jajajaja