dimarts, 8 de desembre del 2015

RESUM DE L'ANY QUE ESTÀ PER ACABAR


Enguany si hagués de triar un adjectiu per descriure'l hauria de dir "agredolç". 


Vaig començar l'any tal com l'havia acabat, feliç per estar amb unes persones que m'estimen molt i me cuiden molt, i trista per l'estat de salut de la mama. Malauradament, l'estat de la mama se va agreujar i a principis de març vam haver-la d'ingressar a l'hospital per problemes amb el cor. Dos setmanes desprès, i desprès de dos intents per una nova operació de cor, la mama ens va deixar precisament el dia que començava la primavera. Mentre les flors brotaven la mama ens deixava i es convertia en una flor immortal i un àngel que continuarà vetllant per tots nosaltres des d'allà on sigue ara. Com us podeu imaginar, la família ho vam sentir molt perquè ella era el nostre centre i el nostre motiu de ser, però en part, ens vam sentir alleugerits perquè ja s'havia acabat el seu patir. Veure-la com s'anava fonent durant el darrer any va ser molt dolorós per a tots i al final va morir en pau envoltada de pau i molt d'amor. Les coses no han estat fàcils per a la família des de la seva marxa, però anem fent i vivint i recordant-la i tenint-la als nostres cors i a la nostra memòria i les nostres vides cada dia fins que ens tornem a reunir amb ella. Mama, t'estimem molt!


He començat per la part més trista i agra de l'any, però també hi ha hagut moltes estones bones, amb amor, amistat, felicitat i alegria. Per sort tinc una família molt unida i uns amics que m'estimen i que m'acompanyen en els bons i en els mals moments. Dono gràcies a tots i cadascun dels que formen part de la meva vida, pública i privada. Tots vosaltres m'ajudeu amb el que podeu, quan podeu i com podeu. M'han sorprès algunes persones que han entrat a formar part de la meva vida sense esperar-m'ho i que m'han aportat molt i m'estan encara aportant molt! D'altres ja hi estàven i han continuat sent tan meravelloses com abans, fent-me costat en aquest any tan dur i estimant-me i dedicant-me tant de temps com poden. Realment no tinc paraules que puguin expressar tot l'amor i la gratitut que sento en aquests moments. Gràcies! Us estimo!

Costat feina, realment un any molt i molt bo! En un temps que la gent no troba feina, jo no me puc queixar en absolut i, ben al contrari, puc sentir-me molt i molt afortunada perquè la feina abunda i m'ho puc combinar força bé per tenir cura del papa i dels meus i encara tenir temps per gaudir dels amics i les persones que m'estimen. Si hagués de resumir-ho en una frase diria "Com a mínim que me quede com estic"! Crec que això també és símptoma de la meva experiència i dels anys que porto treballant i el bon nom que m'he llaurat. No se pot ser cap mediocre a cap nivell i no se pot parar d'aprendre i de preparar-se per molt que sabéssim com som de professionals. Sempre hem d'estar aprenent  i treballant i treballant-nos per tal de continuar avançant i no quedar-nos estancats perquè llavors sí que seríem uns mediocres i no és el que volem.

Costat vacances, meravellós! Enguany he pogut tornar a viatjar desprès d'uns quants anys dedicada a la mama. He de donar les gràcies a algú meravellós que se va sacrificar perquè jo pugués tenir unes vacances de somni que recordaré per la resta de la meva vida i que li agrairé sempre! Gent com tu no abunda i molts haurien de tenir-te com a exemple! T'estimo i ho saps!

I això és tot. Tant de bo l'any que està per començar ens porti només alegries i satisfaccions, però entrem al joc i com a tal hem de continuar jugant!

BONES FESTES i FELIÇ ANY NOU!