dissabte, 18 d’agost del 2012

Vacances estiu 2012

Finalment puc resumir els dies passats amb les meves "xiquetes" a Barcelona, i es podria resumir en una sola paraula que ho engloba tot: "GRÀCIES"!
He tingut el gran plaer de poder escapar-me una setmana a Barcelona i gaudir de la companyia de l'Olga i l'Eli desprès de tant de temps sense poder desplaçar-m'hi. Estar amb elles a casa seva és estar en família, entre amics de debò; és desconnectar del món habitual, ballar i molt, riure i molt, parlar i molt!
Haver triat aquesta destinació per les meves vacances ha fet que deixés de banda altres projectes, entre ells reunir-me amb els meus amics estimats de les illes Canàries, el País Basc i del poble d'Ayerbe tambè, però a ells els veuré en una altra ocasió, ara era el moment de passar aquests dies amb les meves "xiquetes"!



Puc dir realment que he tornat molt descansada, he pogut dormir per llargues hores, cosa que no feia des de feia anys! Hem caminat per Montjuic, hem sortit a ballar i a sopar amb d'altres amistats, he recorregut Barcelona de paquet  a la moto de l'Eli, hem gaudit de la Solfa, la macriada de casa, l'hem treta a passejar, l'hem acaronada, i ens ha fet riure tant!. He pogut conèixer els nous membres de la família i visitar els ja coneguts. Tambè hem parlat de tantes i tantes coses de les nostres vides i ens hem sentit tan unides com sempre!
Per això, només voldria poder tornar-los la seva amistat, el seu amor i com m'han tractat ben aviat, molt aviat!
Sou unes cracks, petitones, no canvieu mai ni deixeu que mai ningú us canvii! Us estimo molt!