dimecres, 21 de juliol del 2010

Més comentaris dels nostres alumnes

  • Més comentaris de feisbuc
    emigdi | dimarts, 20 de juliol de 2010 | 11:03h
    Bego Falco Cugat
    Uff! fa cosa veure com passen els anys... però encara me'n recordo exactament de la primera acadèmia, quantes tardes!! Us aprecio molt! ens veiem al sopar.

    La Cecilia Castello A mi tb em fa molta pena que el besáis tanqui pero em queda l'alegria que continuara la feina una persona que personalment aprecio molt i que se que transmetra molts dels valors que han caracteritzat al Nessie
gràcies
Àngels Ruiz | dilluns, 19 de juliol de 2010 | 16:52h
MOLTES GRÀCIES PER TOT!!!! jo també soc mestre i utilitzo moltes tècniques "moniquianes" en este cas perquè MÒNICA va ser la meva gran mestra...

i la meva germana Eva té raó... tot es pot resumir en GRÀCIES!

una abraçada enorme per als 3!
Nostàlgia‏






Hola família,
No em poso trista,pequè sé que igual ens retrobem i seguirem en contacte. És un sentiment de nostàlgia.
Gràcies per tenir-me entre les vostres amistats especials. Ja sabeu que vatros per a mí, sou persones entranyables i a les qui desitjo el millor.
Emigdi, espero que t'hagis fet fort davant d'aquesta mala gent, que la hi ha. L'enveja, és molt dolenta, encara que de vegades és incomprensible, perquè ningú ens regala res. Però, simplement és així de trist.
Molts de besets a tots dos, i com no a l'Araceli i als dos "carinyets".
Joana