dijous, 22 de juliol del 2010

Més comentaris dels nostres alumnes


Noemí FluixàEl 21 de julio de 2010 a las 19:28
Hola Mònica!

Sí que fa anys i panys que no ens veiem, sí! Així que ara esteu a la pública? Ahhh, la bona vida, hehe! ;) Jo ara mateix estic a Seattle treballant uns mesos, torno a finals d’octubre. No sé quan teniu pensat fer el sopar, però si ja sóc per allà, faré el possible per anar-hi.

El comiat de Nessie, quina pena... Tants anys que em vau tenir allà, tants bons records. I sobretot, tot el que vaig aprendre, que va ser la millor base que podia tenir per començar a la universitat. Vau ser una part molt important de la meva formació acadèmica en l’adolescència i sempre us estaré agraïda.

Jo també tinc ganes de veure-us! M’alegro d’haver rebut notícies vostres.

Una abraçada,

Noemí

Núria Bonanza22 / juliol / 2010 a les 02:18
Re: hello from Nessie
hola monica!! intentaré venir, clar q sí! ja em direu la data pq he de vindre d bcn. bsts!

Elena Miró
Hola!

em sap greu però tal com tu dius és el millor per a vosaltres, per tant, endavant!
cla que m'apuntaré al sopar, després de tants d'anys que menys no?també li dire a mungermà i segur que també s'apuntarà.
muaks

Núria Piñas
Mònica!!! Hosti quina notícia, m'he quedat de pedra.

Me fa molta il·lusió que mos convides al sopar i intentaré en totes les meues forces vindre, perquè tinc moltes ganes! Li ho has dit a Francesc Cano? Vols que li ho digue? A mi apunta'm :)

No res, dóna una abraçada ben forta a tota la família i als xicotetes.

Molts besets!!!!
Imma Piñas
Hola Mònica,
Trobo que esteu prenent una bona decisió tot i que suposo que us ha costat molt, però fer-ho tot és difícil. Per part meva podeu comptar amb mi. A Jaume i Josep ja els ho comentaré. Per a mi va ser un plaer estudiar amb vosaltres i no descomptava tornar-hi quan m'anés bé, però tampoc m'ha vingut de nou el que heu decidit.

Una abraçada

Imma


Davínia CodorniuEl 22 de julio de 2010 a las 6:44
Re: hello from Nessie!
Hola Mònica!! Vaja, jo que pensava que quan tornés a Amposta podria tornar al Nessie... I a qui l'heu traspassat?? La conec?? Dona, de l'època me'n recordo d'Abi i son germà Isaac, Angels Ruiz i san germana Eva, Jessica Melich, Xavi Cruz, Oscar, Vero, Carlos Margalef... bueno, a tots estos los vaig veient així que ja els hi diré. Ja m'aniràs posant al dia de tot!! Bessitos!!!

David Casanova

Hola

Molt be que hagi sortit tot be, i clar que si que vindre al sopar!!!!

Santi Queral
ohhhh, qui pena!!!! Bueno jo seguiré suposo (si el meu cap m'ho permet!!!) perquè sempre que torno dels viatges observo que aquestes hores d'anglès que penso que no asimilo coneixements, realment si que ho faig. Respecte al sopar aquest m'agradaria apuntar-me però no se si podre perquè a 4 mesos de la boda ja anem també de cul perquè hi ha molt invitats que son de fora i tenim sopar cada cap de setmana per donar invitacions, pero ho intentare de totes totes!!!! kisssessss!!!


Emma Argento Fibla21 / juliol / 2010 a les 20:05
hello!!!!!!!!!!
Així que deixeu Nessie??? Quina pena, no? Encara que això de la pública està molt bé. Esteu els 3? Migdi ja ho vaig veient de tant en tant, però Araceli i tu no ho sabia. Felicitats! A mi també m'agradaria molt poder entrar a ensenyament. La veritat és que m'agrada això d'ensenyar... Sí, tinc una Noa de 2 anys! A veure si ens veiem aviat! Dóna una abraçada molt forta a tothom i molts besets!