dissabte, 1 de gener del 2011

Adéu 2010, Benvingut 2011!


Primer dia de l'Any 2011, balanç del dia: Excel.lent. I que continui així!
Però anem al balanç de l'any passat.
A nivell de país, hem anat de sorpresa en sorpresa, i cada cop més i més dolenta. Hem sofert els atacs dels espanyols pel que fa a les nostres lleis, drets, cultura i llengua i se'ns presenta un 2011 molt combatiu. Ens hem de posar les piles per poder enfrontar-nos a tot el que ens espera i per poder sortir-ne victoriosos, que és el que ens mereixem.
A nivell personal, he de dir que tenia ganes, i moltes, que s'acabés aquest any. No cal ni dir que he tingut moltes sorpreses, moltes bones, moltes dolentes, però fent balanç, les bones són més nombroses que les dolentes i és amb això amb el que em quedo. Deixem els mals records tancats, que no serveixen per a res, i centrem-nos en el present bonic que tenim, i el futur esperançador que ens arribarà molt aviat. Dono gràcies per les persones meravelloses que s'han creuat a la meva vida i que confio que hi romandran per sempre més. I dic adéu a aquells que ens han deixat, que allí on siguin puguin ser feliços i vetllar per nosaltres, pel nostre benestar i la nostra felicitat. Vull dir adéu als problemes de salut que s'han fet palesos durant aquest any i que ens han acompanyat fins l'any nou, però que esperem que aviat siguin només un mal record, com tants d'altres, i no ens emprenyin més.
A nivell professional, vull comentar l'experiència tan bonica que va significar per a mi treballar a l'Institut-escola Joan Miró de Miami-platja durant el curs passat, i com em va omplir de bons coneixements i com va enriquir la meva trajectòria en el món de l'ensenyament. I espero que enguany el meu premi sigui poder entrar amb bon peu al sistema educatiu, treballant aviat, si és possible, i entrant a les opos, que ja seria el meu somni d'aquest any fet realitat! Però, no avancem aconteixements.
A nivell de família, vull que enguany els meus tinguin molta salut, cap ensurt i tota la felicitat que se mereixen, i que els pugui donar tot el meu amor i cura com he fet fins ara.
A nivell d'amics, que els que m'estimen continuin al meu costat, estimant-me com fins ara i estimant-los com fins ara; i que els que no ho facin, que siguin feliços, vagin on vagin i facin el que facin.
Molt Bon Any a tots!