dilluns, 27 de desembre del 2010

Esmorzar amb la Núria


Aquest matí he anat a esmorzar amb la Núria, una antiga alumna meva i amb la qual em sento molt unida.

M'ha posat al dia de la seva vida a Holanda i de les seves expectatives de futur, que en són moltes!

M'encanta veure que aquestes personetes que he vist créixer i madurar, ara ja en edat adulta encara me tenen present als seus caps i als seus cors! Recordo quan la Núria, d'adolescent, me deia classe sí classe també, que de gran volia ser com jo! I ho està aconseguint! Avui he vist una Núria serena, madura, segura d'ella mateixa, amb ganes de viatjar, de conèixer món, de mantenir els seus arrels i les seves amistats per les TTEE i per arreu d'on vagi.

Núria, estic orgullosa de tu, de tot el que has obtingut amb el teu esforç i de com estàs encarant la vida. Moltes felicitats, no canviis mai i continua sempre endavant amb le cap ben, ben alt! I no permetis que mai ningú et faci creure el contrari, tu vals molt i això no ho has d'oblidar mai!